Körkortonline > Körkortsforum > Körkortstillstånd
Körkortstillstånd
Hur lång tid kan det ta tills man har skickat in körkortstillståndet och det blir godkänt?
Jolie
Hur lång tid kan det ta tills man har skickat in körkortstillståndet och det blir godkänt?
Jag skickade in min ansökan för drygt 2 veckor sen och fick körkortstillståndet godkänt och hemskickat efter 4 dagar.
Har för övrigt inga synproblem, inga psykiska eller fysiska problem samt brukar ingen medicin.
Jolie
Jag skickade in min ansökan för drygt 2 veckor sen och fick körkortstillståndet godkänt och hemskickat efter 4 dagar.
Har för övrigt inga synproblem, inga psykiska eller fysiska problem samt brukar ingen medicin.
En sak förstod inte jag på tal om körkortstillstånd, det finns en blankett för ”ansökan om körtkortstillstånd med hälsointyg” men också ”ansökan om körkortstillstånd med läkarintyg”. Vem behöver ett läkarintyg? I vilka fall bör man ha det?
Tack på förhand
Tack på förhand
Jolie
Jag fick mitt efter 2 dagar!
Jag har dock kompisar som det tog 4 månader för. ^^
Senaste foruminläggen
Rubrik
2
2026-03-04 22:13
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera