Hej!
Har haft mycket hjälp av denna sidan så tänkte dela med mig lite
Jag har bara övningskört privat så det var lite nervöst & ovant att köra med en främling vid sidan om. Men det var en lugn & trevlig inspektör, så det är jag glad över. Bilen jag körde var en Volvo V60 Diesel... Lite ovant, men växellådan var snäll & förlåtlig i alla fall! Rätt rapp bil faktiskt! Körde upp 11.10, tyckte det var lagom med trafik då! Testade bromsarna på säkerhetskontrollen!
Så jag lämnar Trafikverket... Kör mot Maxi Drottninghög & sedan höger vid Lidl. Igenom några fler gator & ut på rondell som leder mig ut på Österleden (Norr). Följer sedan denna vägen rakt & ut på 111:an hela vägen tills jag gör en vänstersväng mot Laröd. Kör igenom byn & får göra en backparkering vid Hemköp. Sedan tillbaka & ut på 111:an igen i motsatt riktning. Ner på motorvägen in mot stan. Höger vid Hedbergs bil (Ford) & in i smågator bakom Zoegas. Sedan tillbaka till Trafikverket där jag parkerade normalt... Det var det!
Enda misstaget jag kan komma på var att jag körde i nästan 70 ett par sekunder på en 60-väg. Lätt att glömma när man lämnat rondellen mot 111:an där absolut ingen håller hastigheten... Jag var noggrann med att påpeka att det var fel!
Jag är ingen expert men om ni har några frågor om HBG så ska jag försöka svara
Lycka till, allihopa! Ni fixar detta