Start > Körkortsforum > Klarad uppkörning

Klarad uppkörning

Go o gla 2021-04-19 22:29 ! Citera #
Hej!

Jag klarade min uppkörning tidigare idag och har i o med det körkortet i handen nu.

Om ni har några funderingar eller liknande så får ni gärna skriva dom så ska jag svara till min bästa förmåga.
Gäst 2021-04-20 00:05 ! Citera #
Hej, grattis!!
Vad roligt för dig.

Vad är det viktigaste att tänka på? Och kommer jag bli kuggad av endast små fel för att jag kanske är nervös??
Go o gla 2021-04-20 07:35 ! Citera #
Tack så mycket!

Nej du kommer inte bli kuggad ifall du gör småfel så länge det inte är en trafikfara men en liten hackig start, kärringstop, glömma blinka en gång kommer dom inte kugga dig för ifall din körning väger upp för dom grejerna.

Jag körde inte felfritt kan jag säga, jag hade uppkörning i fredags och jag tycker att jag körde bättre i fredags än vad jag gjorde igår och trodde verkligen jag skulle kugga men jag hade samma inspektör och han kanske la ihop båda körningarna och tyckte att det var tillräckligt.

Det jag kan även rekommendera är att inte säga till någon att du ska göra uppkörning för att skillnaden i nervositet är gigantisk. Det märkte jag igår jämfört med fredags. Då känner du ingen press o stress från andra att du måste klara det.

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 00:40
10
I dag 00:37
1
I går 19:26
2
I går 14:09
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor