NÄMEEN GUUUU!
Va glad ja blir o höra att det gick så bra!
Graattis till körkortet, WOW
Tyvärr har jag inte varit ute i god tid med att boka uppkörning så kommer få vara på hugget nu varje morgon med en tid! Känner mig inte helt klar me körningen än, det ska nog ordna sig.
Berätta gärna hur var uppkörningen för dig, vart körde du upp, har du några hjälpsamma tips!?
Och återigen verkligen stort grattis till ditt körkort
Tack så mycket!
Kan börja med att säga att jag enbart körde privat, så jag kommer nog inte med världens bästa tips. Men det jag kan säga är att jag inte alls var nervös under min körning, vilket jag tror va jätte nyttigt med tanke på att jag hade full kontroll över allt jag gjorde.
Jag vågade lägga inputs, och jag pratade mycket med mig själv. Jag har också hört att det lönar sig att prata med sig själv under körningen, tex påminna sig själv om skyltar eller förklara vad man gjorde fel ifall man märkte av att man gjort fel.
Men i sig var uppkörningen för mig väldigt lugn och simpel, jag trodde på mig själv och gjorde min grej!
Jag körde upp i Gävle kl 10:00, det var lugnt i trafiken och Gävle för mig var en mycket lätt stad! Jag rekommenderar verkligen Gävle ifall du lyckas hitta en tid där! (Jag kommer inte från Gävle och har enbart kört där 2/3 gånger.)