”Tror att många som gnäller på hur omöjligt det är att ta körkort skulle ha mkt enklare för sig om de bara skiter i det yttre som inte går att kontrollera (typ inspektören) och fokusera på att slipa på sin körning, det är inte särskilt svårt om man är självkritisk och försöker mängdträna så gott det går. ”
Det finns i alla fall absolut fall där inspektören som i mitt fall sagt en sak och sen har ändrat sig om vad man gjort fel. Det är lixom riktigt illa. Det hände mig. Trafikinspektörer kan vara väldigt hårda och bedöma olika och jag misstänker att det kan vara satt i system,nån slags arbetspress att kugga folk för väldigt små grejer.
Trafikinspektörer kan vara väldigt hårda och bedöma olika och jag misstänker att det kan vara satt i system,nån slags arbetspress att kugga folk för väldigt små grejer
Då är det rätt så intressant att flera av trafik inspektörerna hänger på olika körkortsforum och försöker ge så mycket information och hjälp det går, på sin fritid, utan betalt..?
Nej tvärtom, jobbet är
mycket roligare och lättare vid godkända prov! Sen kan man inte begå tjänstefel för att personer som du inte förstår trafiksäkerhet. Men tro inte att det är Trafikverket förarprov som bestämmer hur körprov ska vara, det är en annan myndighet som sköter det