Start > Körkortsforum > Irriterad person

Irriterad person

Gäst 2020-10-07 11:04 ! Citera #
Hur fan klarar man uppkörningen om man redan kör bra?? Är så fucking trött på dessa trötta inspektörerna som kuggat en för småfel
Gäst 2020-10-07 11:19 ! Citera #
Samma här ge oss bara körkortet vi kan köra kan regler de vill bara tjäna pengar herregud
Gäst 2020-10-07 11:21 ! Citera #
Du visar att du kan köra trafiksäkert i 30 minuter. Har du misslyckats med detta flera gånger så kanske du inte kör så bra som du själv tror. Det är ju trots allt inte raketforskning att klara en uppkörning. Fortsätt träna är mitt tips.
Gäst 2020-10-07 11:45 ! Citera #
Hur ska man tänka de 30 m, jag får stress om jag har bil bakom mig fast jag håller rätt hastighet som alla andra och hir ska man köra trafiksäkert i 30 m
Gäst. 2020-10-07 13:19 ! Citera #
Skiter i ta körkortetet.

Fan kör jävligt bra redan nu och behöver inte nån som rättar mig, skapar egna regler vad som gäller...

Smäller det så är det ALLTID den andres fel, hastighetsbegränsning, det är för fjantar som vill hindra andra.

Skämtåsido.

Släpp irritationen.

Kör mer, småfelen kan ju vara tillräckligt allvarliga.
Gäst 2020-10-07 15:53 ! Citera #
Gäst 2020-10-07
Hur ska man tänka de 30 m, jag får stress om jag har bil bakom mig fast jag håller rätt hastighet som alla andra och hir ska man köra trafiksäkert i 30 m
Du ska inte behöva tänka på det så mycket om du lärt dig att köra defensivt/eco från början :o Utan då kör du helt enkelt bara som normalt. Självklart är det stressigt på en uppkörning vilket kan leda till misstag. Jag fick själv underkänt på första försöket på grund av detta. Andra gången gick det bättre. Du ska tänka att du kör så bra du kan och gör ditt bästa. Sen kan du ju tänka på att om du kuggar så är det inte hela världen.
Gäst 2020-10-07 21:52 ! Citera #
Gäst 2020-10-07
Samma här ge oss bara körkortet vi kan köra kan regler de vill bara tjäna pengar herregud
Tror du Trafikverkets årliga budget hänger på hur många uppkörningar de får in? :D

Om ni inte klarar av uppkörningen så ta till er av det inspektören säger, träna på det, och försök igen. Bortförklaringar och offerskap kommer man inte långt med.

Lycka till!

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
2
I dag 13:33
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo