Vet det suger att kuggas, blivit det två gånger själv, har nästa uppkörning om en månad.
Eftersom att jag inte var med i bilen är det svårt att säga vad som stämmer, det är egentligen bara du själv som kan veta och känna efter. En sak är säker att du tjänar mest på att vara ärlig mot dig själv. Men några gissningar som jag kan göra är att du kanske har kört för ryckigt, gjort för snabba svängningar eller körfältsbyten och inte gjort saker på ett ”mjukt sätt”. Kanske du missade någon högerregelskorsning där du inte saktade in tillräckligt för att se, accelererade upp för snabbt, elle åkte snabbt i en cirkulationsplatsen. Dessa är bara gissningar.
Förstår att uppsikten måste varit dåligt och har nog mer med andra saker att göra än just hastigheten. Man kan vara för aggressiv i sitt körandes på många sätt, men är slutligen bara du som kan veta. Ge inte upp iallafall! Det kommer lösa sig för eller senare, men glöm nu inte heller att det finns en anledning till att du liksom jag inte fick kortet när vi körde upp. Bara att lära sig och pricka den nästa gång