Start > Körkortsforum > Säkerhetskontroll

Säkerhetskontroll

Gäst 2020-09-22 07:47 ! Citera #
Om det ska regna dagen man kör upp, tror ni man får kolla bara vindrutetorkarna? Är nästan mest stressad över säkerhetskontrollen då jag blev underkänd på även det sist eftersom jag fick hjärnsläpp på grund av nervositet...
Gäst 2020-09-22 08:17 ! Citera #
Kan inspektören se om man klarade på förra uppkörningen säkerhetskontrollen?
Gäst 2020-09-22 11:27 ! Citera #
Gäst 2020-09-22
Kan inspektören se om man klarade på förra uppkörningen säkerhetskontrollen?
Riktigt ful stil att posta din fråga i denna tråd istället för att göra en egen. Trådstartaren uttrycker tydligt oro och att hen är besviken på sig själv för att inte ha klarat av sin säkerhetskontroll och här kommer du och trycker in det i hens ansikte att du klarat, i hens tråd dessutom. Förstår inte vart världen är påväg någonstans.
Gäst 2020-09-22 13:34 ! Citera #
Hej det kan vara lite allt möjlig vad dem vill att du ska kolla invändigt om det regnar kan vara bromsarna, broms styrservon invändning kontroll osv men ta det lugnt och andas lycka till
Gäst 2020-09-22 13:41 ! Citera #
Ja det är det jag är mest nervös över dvs invändig det här med broms & styrservo, alla ljusen osv
Gäst 2020-09-22 14:12 ! Citera #
Titta lite filmer på youtube, där finns det flera olika filmer som dom visar exakt hur alla säkerhetskontroller går till, gå sen ut och gör detta på din eller någon annans bil, se till att ha någon med som vet hur man gör detta som kan rätta dig om det blir fel, Lycka till

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
2
I dag 13:33
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest