Start > Körkortsforum > Moppe teoriprov

Moppe teoriprov

Gäst 2020-04-21 16:24 ! Citera #
Hej! Ska nu göra AM teoriprov snart igen och undrar om ni har tips på hur och vad man ska plugga. Failade första med 3 poäng från godkänt. Kom på efteråt att jag svarat fel på vissa frågor. Men i alla fall, pluggtips innan provet och tekniktips när man gör provet för att inte stressa upp sig själv skulle uppskattas!
Tina 2020-04-22 01:00 ! Citera #
Fastnar du på en fråga, markera den och ta nästa fråga. Sen innan du lämnar in provet för rättning så gå igenom alla frågor du har markerat och försöka luska ut vilket som är rätt svar. Har du tid kvar efter det så passa på att gå igenom de andra frågorna också :)
gäst 2020-04-22 15:39 ! Citera #
Jag har det nu på fredag och jag kuggade på första

lycka till
Niggaman 2020-04-22 23:03 ! Citera #
Brorsan asså de e bara att plugga mannen, jag kuggade första försöket för jag överskattade min teoriförmåga, och fick 51 rätt. Det va så jävla skitigt fast sen tänkte jag; Ey, fan va aids att jag måste göra dehär igen pga en poäng. Men sen, några dagar senare... BAM! 64/65 EZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Gäst 2020-04-23 00:32 ! Citera #
Niggaman 2020-04-22
Brorsan asså de e bara att plugga mannen, jag kuggade första försöket för jag överskattade min teoriförmåga, och fick 51 rätt. Det va så jävla skitigt fast sen tänkte jag; Ey, fan va aids att jag måste göra dehär igen pga en poäng. Men sen, några dagar senare... BAM! 64/65 EZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Vilket språkbruk.

Fattar vad du vill ha sagt.

Grattis till att du lyckades.

Men ocoolt inlägg med getto snack.

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I dag 05:45
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov