Start > Körkortsforum > Om man misslyckar uppkörningen

Om man misslyckar uppkörningen

Orolig grabb 2020-04-06 15:59 ! Citera #
Tjena folket! Under dessa corona tider ska jag rycka ut i lumpen i Juli. Min tjänst ska tydligen kräva körkort. Detta betyder att jag har knappt med tid att skaffa körkortet. Fick boka privat eftersom det var brådska och jag inte hann vänta på ett godkännande. Om jag misslyckar min uppkörningen vilket jag kommer statistiskt sett, hur snart kan jag göra en uppkörningen nummer 2? Är orolig över detta. :o
Gäst 2020-04-06 16:15 ! Citera #
Jag har kuggad två gånger på uppkörningen. Den första uppkörningen skedde 1/4 och den andra fick jag en tid på två dagar senare. Jag kunde boka en tredje veckan efter så jag tror inte att du kommer ha problem med tiderna om du misslyckas.

Lycka till!
Gäst 2020-04-06 16:30 ! Citera #
Gäst 2020-04-06
Jag har kuggad två gånger på uppkörningen. Den första uppkörningen skedde 1/4 och den andra fick jag en tid på två dagar senare. Jag kunde boka en tredje veckan efter så jag tror inte att du kommer ha problem med tiderna om du misslyckas.

Lycka till!
Tack! Men just nu ser det ut som att det inte finns några uppkörningar förrän i September... På trafikverket.
Gäst 2020-04-07 00:04 ! Citera #
Det gäller att boka tid hos dem genom att ringa kundtjänsten. På grund av viruset har alla tider under April blivit ”gömda” för de som ej har klarat teoriprovet.
Gäst 2020-04-16 18:37 ! Citera #
Gäst 2020-04-07
Det gäller att boka tid hos dem genom att ringa kundtjänsten. På grund av viruset har alla tider under April blivit ”gömda” för de som ej har klarat teoriprovet.
Nonsens.

De blir inte gömda.

Det är ändrade regler from Mars i år.

Du måste ha godkänt på kunskaps provet innan du får göra en uppkörning.
Emma 2020-04-16 20:41 ! Citera #
Exakt!

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I går 14:32
3
I går 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest