Hade samma erfarenhet fast i Farsta. Jag hade inte tänkt på att det var så viktigt att acc:a så snabbt vid infart på landsväg.
Blev ganska emotionell när jag fick underkänt
(mer eller mindre) endast pga att jag acc:ade långsamt, även fast ingen var bakom när jag acc:ade. Senare på kvällen kollade jag mera teori och på den moment delen, och det är väldigt tydligt att man ska accea mycket. Jag kanske hade max varvtal 2000 om ens det, men borde kommit upp till 3000 närmare när jag accade. Jag blev ändå okej med att jag failade på detta efter mera läsning, då jag inte ens förstod innan varför det är så viktigt att acc:a upp snabbt, även fast man inte ser någon bakom sig för tillfället. Jag fick även 3 chanser totalt att göra acc:ningen under provet, men jag fattade inte ens vad jag gjorde för fel även fast inspektören påpekade det. Jag började istället köra ännu mer miljösmart och acc:ade ännu långsammare.
Hade kört minst på landsväg då jag hade övat mycket för att ta i Farsta, men de hittade Lissmavägen från Länna, och verkar vara en mycket klassik väg. Alla körprov bilar åkte typ dit, och google maps har fångat flera stycken tom
Aja, nya tag, blir spännande att acc:a om det blir massa snö den dagen.