Körkortonline > Körkortsforum > Klarat körkort
Klarat körkort
Klarade teori på första och uppkörning på andra! Svarar jättegärna på frågor om ni har
:) 2019-03-18
Klarade teori på första och uppkörning på andra! Svarar jättegärna på frågor om ni har Själv har jag lätt för teorin, men svårare för det praktiska. Har redan kuggat en gång
Bra jobbat! Inte klarat teorin än men uppkörningen klara jag på första försöket
Anonym 2019-03-18
Grattis. Viljen del tyckte du var jobbigast?Själv har jag lätt för teorin, men svårare för det praktiska. Har redan kuggat en gång
Tror jag svarat er alla nu, om de inte kom fram skriv igen (fick att vissa svar väntar på godkännande)
Men hojta om ni inte fått svar!
Grattis! Ska både skriva upp och köra imorgon och är suuupernervös! Teorin är jag inte så orolig för, gruvar mig mer för körningen, mest för säkerhetskontrollen. Är det något att oroa sig för tror du? Jag menar, de är ju så lätt att glömma bort nå
Emmis 2019-03-18
Grattis! Ska både skriva upp och köra imorgon och är suuupernervös! Teorin är jag inte så orolig för, gruvar mig mer för körningen, mest för säkerhetskontrollen. Är det något att oroa sig för tror du? Jag menar, de är ju så lätt att glömma bort nå På min första säkerhetskontroll fick jag kontrollera vindrutetorkarna och sätta på halvlljus.
Jag kollade videos på youtube om säkerhetskontroll
Kelly 2019-03-18
Hur pluggade du till teorin?