Hej hej jag ville bara kolla med er hur de var för er när ni tog körkortet. Alla mina vänner och min körskola säger till mig du är så jävla duktig du kommer klara det direkt utan tvekan jag pluggar mycket varje dag i nån timme. Får ca 64/65 rätt på slutettesterna men ändå lika nervös kan knappt sova på nätterna snälla ge mig lite tips skriver upp om 1 vecka
Jag känner igen mig i det du skriver, jag pluggade på samma sätt, läste boken och gjorde enstaka sluttest för att se hur jag låg till. Kan bara tipsa om att
INTE göra för många sluttest då du kommer lära dig svaren utantill och då kommer du bli helst ställd när du kommer till Trafikverket för att skriva provet för att dom då har omformulerat frågorna.
Men i övrigt så hade jag exakt samma känslor i kroppen som dig, men jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöken!
Försök att koppla av någon dag då och då så att hjärnan får vila lite, annars kommer du plugga
FÖR mycket, och det är inte heller riktigt bra då du kommer glömma det du läser..
Lycka till när det är dags för dina prov!!!
MvH/ Alexandra