Gäst 2019-02-06
”oss som har kortet och tog det skitenkelt.”Hur tycker du det bidrar till att hjälpa andra ?
Jag förstår att man vill hänga i en miljö där man kan känna sig lite bättre och agera expert. Men försök inte hävda att det är för att hjälpa andra, det är för att DU känner dig bättre av det.
Körkort kanske är en av de få saker där du varit framgångsrik och lyckats med något. Häng kvar så länge du vill eller också går du vidare och uträttar något som verkligen räknas i livet.
Agera expert? Jag är en expert jämfört med dig. Är inte ens på prövotid. Du behöver veta din plats.
Det är väldigt kul att du tror dig veta något om mig. Nu eftersom du är nyfiken, jag jobbar inom IT, lär ut på universitetet samt har eget företag. Med exakt 0 skulder.
Du har en väldigt skev världsbild. När lille avundsjuke du växer upp kommer du ändra på dig.
Det som verkligen räknas i livet är subjektivt. Bara folk som inte har(du) klagar på folk som har.
Alltid kul att få osäkra människor som dig att försöka dra in framgångsrikhet och bli totalt besegrad på den fronten också.
Den sanningen du måste acceptera är att det finns större fiskar än dig själv. Du pratar med en just nu.
Lägg din energi på körkortet så kanske du klarar det.