Start > Körkortsforum > Nån som kört upp i Nässjö som …

Nån som kört upp i Nässjö som har nåt att delge?

Gäst 2018-06-14 17:08 ! Citera #
Hej!

Ska köra upp i Nässjö så småningom och undrar om det är nån här som har gjort det tidigare och kanske vill delge sin upplevelse av det? :)
Gäst 2018-06-15 11:51 ! Citera #
Ja dom har vägar, rondeller, korsningar som alla andra ställen i Sverige. Är du redo att ta körkort ska du kunna köra överallt istället för att be om tips ”nämen där är det enkelriktat så tänk på det”. Enkelriktade vägar etc är skyltade så du ska kunna avsöka dem o köra rätt. Likadant med allt som kontrollanten ber dig att göra.
Gäst 2018-06-15 15:13 ! Citera #
Du har naturligtvis helt rätt! Jag frågade dock inte om tips vilket hade varit rätt meningslöst, eftersom att stan med omnejd är rätt stor och man får ju köra överallt. Jag undrar mest om nån har nån bra eller dålig uppkörningserfarenhet som de vill berätta eller hur inspektörerna har varit osv, ur nyfikenhet.
Gäst 2018-07-23 02:30 ! Citera #
Hur har det gått med din uppkörning? Kapar din tråd lite, har DU några erfarenheter att delge om upplevelsen i Nässjö? :)
Jonas 2018-07-23 08:23 ! Citera #
Jag körde upp i Nässjö. 2 ggr. Kuggade första. Ganska lugnt och skönt att köra där. Stadskärnan innehåller vissa gångpartier och förbud större fordon.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest