Start > Körkortsforum > Körkort

Körkort

Adam 2010-01-07 14:24 ! Citera #
Hej hopp, nu har jag äntligen klarat av körkortsteorin och är nu körkortsinnehavare. Jag har lite tips till er där ute som ska ta ha skrivningen snart

1. Använd teoriproven som utges på denna sidan
2. Köp/ladda ned(icke piratkoppierad) Bonniers Trafikskola TEO 2009/2010
3. Sammanfatta böckerna, alltså läs den vänstrasidan i körkortsboken

Och när ni väl sitter på teoriprovet, så var där i god tid, och bra förberedda.
jsg själv fick åka på skrivningen 3 gånger, på grund av nervösitet och även en sen ankomst.

Och för gudsskull! Läs frågorna ordentligt och sitt hela tiden. Och gå efter ”magkänslan” när ni klickar i erat svar!

Ursäkta mina dåliga svenska men det har ingenting med detta att göra, lycka till alla där ute nu!

MVH Adam!
Corrina 2010-01-11 13:12 ! Citera #
Min tips är att markera alla frågor du är inte säkert, då kan du ganska enkelt gå tillbacka till dem och tänka lite till om du har tid, utan att riskera att man har för lite tid.

Lyssna - om du tycker att frågan är svårt att förstå, lyssna på den också.

Titta noga - det finns oftast vägmärke som är viktiga på bilder.

Lycka till
(jag har precis gjort provet idag för första gången och klarade det)
Corri
Roger 2010-01-22 09:05 ! Citera #
Corrina
Min tips är att markera alla frågor du är inte säkert, då kan du ganska enkelt gå tillbacka till dem och tänka lite till om du har tid, utan att riskera att man har för lite tid.
Corri

:lol: Har hört precis tvärt om, att många kuggat just pga att dom gått tillbaka och ändrat massa frågor.

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I dag 05:45
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest