Start > Körkortsforum > Problem med teorin.

Problem med teorin.

Mackan 2018-03-12 09:57 ! Citera #
Hejsan jag har haft det problematiskt med teorin överhuvudtaget. Jag har gjort om kunskapsprovet flera gånger.
Och funderar på i nuläget med facit i hand om hur jag ska förändra mitt teoriupplägg i plugget.
Så min fråga till er är finns det något annat sätt att lägga upp teorin inför stundande kunskapsprov B?
Gäst 2018-03-12 10:28 ! Citera #
Det är bara att läsa, läsa och läsa. Skriv ner allt du tycker är svårt för hand. Du lär dig av det. Gör sedan tester, typ elevcentralen eller här och förklara varför alternativet du väljer är rätt. Vet du inte det så kollar du upp det. Öva på skyltar och regler när du är ute och övningskör. Sen är det bara att repetera tills du kan det. Be också nån annan förhöra dig så kanske du lär dig nåt av det.
Lycka till! Du kommer klara det till slut! :)
Gäst 2018-03-15 01:06 ! Citera #
Mackan 2018-03-12
Hejsan jag har haft det problematiskt med teorin överhuvudtaget. Jag har gjort om kunskapsprovet flera gånger.
Och funderar på i nuläget med facit i hand om hur jag ska förändra mitt teoriupplägg i plugget.
Så min fråga till er är finns det något annat sätt att lägga upp teorin inför stundande kunskapsprov B?
Läser du körkortsboken? Om inte!? Gör det, Du måste få in djupinlärning, annars går det inte och speciellt inte i längden.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest