Start > Körkortsforum > 15 st körlektioner

15 st körlektioner

Framtidensförare 2018-02-08 22:59 ! Citera #
Hej, jag har väldiigt lite kunskap över att styra bilen, typ jag körde 3-4 gånger och köpte mig 15 körlektioner x 70 min. Undrar om detta skulle räcka för att klara provet. Ni som har erfarenheter berätta gärna ,hur mycket körde ni?
M 2018-02-09 00:55 ! Citera #
Tror absolut att det räcker så länge du lär dig av misstagen.
Jag kunde knappt köra och klarade mig galant på 10 lektioner!!
U can do it
M 2018-02-09 00:55 ! Citera #
Måste även tillägga att jag absolut inte hade 70 min hade 45, vilket nästan är hälften än va du har. Kan svära på att du klarar dig
Rob 2018-02-09 15:06 ! Citera #
Beror ju också på hur mycket du tänker köra privat och din inlärningsförmåga, för vissa går det jätte snabbt för vissa tar det längre tid, men 15 är absolut inte omöjligt!
Gäst 2018-02-09 16:00 ! Citera #
Jag klarade mig på 12 körlektioner och hade verkligen noll erfarenhet av att köra bil.
Men jag mängdtränade privat, så därav kunde jag få ner antalet körlektioner..
Gäst 2018-02-10 17:04 ! Citera #
Själv använde jag mig av 34 körlektioner på 40 minuter och sen körde jag också privat, och klarade både uppkörning och teorin på första försöket.
Jag tror att du kan klara det om du kör regelbundet, (typ 1-2 ggr i veckan eller oftare kanske) och sen ökar ju sannolikheten för att du klarar det om du kör privat också. Men allt beror ju på hur snabbt du lär dig och om du snabbt lär dig av dina misstag.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor