Start > Körkortsforum > Uppkörning farsta

Uppkörning farsta

Gäst 2018-01-27 00:26 ! Citera #
Hej,
Jag hade min uppkörning i Farsta idag. Fick köra mot Sthlm, sedan följa skyltar mot Tyresö och sedan vidare till Skarpnäck. Sedan fick jag köra mot Hemköp i Skarpnäck och parkera mellan 2 bilar. Därefter fick jag åka mot Nynäshamn och sedan följde jag hennes direktiv tillbaka till Trafikverket.

Jag har endast kört via skolan, ingen privatlektion alls och det gick på första försöket! :)

Var inte nervösa. Kan man köra så kommer det att gå fint!
Gäst 2018-01-27 10:15 ! Citera #
Gäst 2018-01-27
Hej,
Jag hade min uppkörning i Farsta idag. Fick köra mot Sthlm, sedan följa skyltar mot Tyresö och sedan vidare till Skarpnäck. Sedan fick jag köra mot Hemköp i Skarpnäck och parkera mellan 2 bilar. Därefter fick jag åka mot Nynäshamn och sedan följde jag hennes direktiv tillbaka till Trafikverket.

Jag har endast kört via skolan, ingen privatlektion alls och det gick på första försöket! :)

Var inte nervösa. Kan man köra så kommer det att gå fint!
Grattis! bra jobbat :)
Jag 2018-01-27 23:03 ! Citera #
Grattis!!! :D

Jag har uppkörning på torsdag och känner mig jättenervös. Jag har inte haft privata lektioner heller, utan har bara kört med skolan, både i Sthlm och där jag bor - ett par hundra km från Sthlm.
:scared:
C 2018-01-27 23:38 ! Citera #
Grattis!

Har uppkörning i Farsta på onsdag, super nervös! :cry:
Jag 2018-01-27 23:42 ! Citera #
C 2018-01-27
Grattis!

Har uppkörning i Farsta på onsdag, super nervös! :cry:
Lycka till!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
9
I dag 19:38
4
I dag 18:10
11
I dag 18:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest