Start > Körkortsforum > Klarade teorin på första försö…

Klarade teorin på första försöket.

Blank 2018-01-24 22:56 ! Citera #
Pluggat nån timma varje dag i nån månad eller två, kommer dit sent men får göra provet ändå. Fick inga svåra frågor, inget om datum, inget om last och vikter, bromssträcka osv. Simpla trafikregler och logiska frågor, fick nästan fullpott och var klar efter 20-30 min. Taggar uppkörningen nästa vecka men har inte kört mycket på sistone då det varit så kallt att bilen inte ens vill starta. Hoppas jag klarar den på första annars blir det väl att nöta tills jag klarar det.
Gäst 2018-01-25 00:08 ! Citera #
Blank 2018-01-24
Pluggat nån timma varje dag i nån månad eller två, kommer dit sent men får göra provet ändå. Fick inga svåra frågor, inget om datum, inget om last och vikter, bromssträcka osv. Simpla trafikregler och logiska frågor, fick nästan fullpott och var klar efter 20-30 min. Taggar uppkörningen nästa vecka men har inte kört mycket på sistone då det varit så kallt att bilen inte ens vill starta. Hoppas jag klarar den på första annars blir det väl att nöta tills jag klarar det.
Det är väl inte speciellt svårt att få igång en bil när det är kallt, ladda batteriet eller låna lite start hjälp av någon :D
Låter som vi fick liknande frågor på teoriprovet, själv hade jag bara pluggat en vecka då jag hatar att läsa böcker.
Lär mig saker när man gör nått praktiskt :D

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov