Så nära
Det står i mailet du får från Trafikverket. Det står vilka område man inte klarade.
Hej har en liknande situation klarade uppkörningen på första försöket men har failat 3 ggr med teorin alla på 51 poäng. Det gäller att ha lite tur när det väl kommer till frågorna då jag har fått frågor som har vart rätt så orelevanta.
Mina frågor jag fick på teorin var jättekonstiga. Gick inte ihop. Men känner nu att jag har pluggat ordentligt och ska fanimej klara det jävla provet på måndag!
Skrev teoriprovet idag för BE. Har skrivit 1992,2009 och idag. Vilket helvete till prov!!! Har aldrig krockat, kör 7 000 mil/år. Har lastbilskort och jobbat med bilar/ lastbilar i 25 år och är mycket bra på naturvetenskap/kemi. Gjorde frågor och pluggade i 2 dgr. Klarade men lider mycket med alla unga och nya svenskar som ska gå igenom detta helvete till prov, sinnessjukt !!!. Lycka till Andrea, Det behöver du..
Hejsan! känner igen problemet
hade teorin igår och tyvärr jag klarade inte var så besviken på mig själv så arg och frustrerad :O jag har läst boken 2ggr gick genom 4500 frågor med appen i mobilen, min statistik här på körkortonline ligger på 89% !!! ufffff! men tyvärr... jag har uppkörning på måndag håller tummarna och tror verkligen på mig själv att jag kan köra på ett säkert sätt och samspelar med andra trafikanter. Lycka till!!!
Gurra: men va kul! Grattis!! Jaa, det är många som säger att det är svårare nu än var det var förr. Förstår står ju självklart att man måste kunna teorin föe att få körkortet, men det jag inte förstår är varför frågorna är så sjukt konstiga. Formuleringen är ju helt orimligt. Sen känner jag mig stressad pga att jag har två månader på mig annars måste jag göra om båda delar. PANIK!!!!
Hejsan! känner igen problemet
hade teorin igår och tyvärr jag klarade inte var så besviken på mig själv så arg och frustrerad :O jag har läst boken 2ggr gick genom 4500 frågor med appen i mobilen, min statistik här på körkortonline ligger på 89% !!! ufffff! men tyvärr... jag har uppkörning på måndag håller tummarna och tror verkligen på mig själv att jag kan köra på ett säkert sätt och samspelar med andra trafikanter. Lycka till!!!
Fy, så tråkigt. Men vet du vad Magdalena. Vi kommer klara det tillslut. Håller tummarna för både dig och mig på måndag. Tänk sen när vi har det jävla kortet. Så lättnad det kommer att vara. Håller på att plugga som en galning. Lycka till!!
Fy, så tråkigt. Men vet du vad Magdalena. Vi kommer klara det tillslut. Håller tummarna för både dig och mig på måndag. Tänk sen när vi har det jävla kortet. Så lättnad det kommer att vara. Håller på att plugga som en galning. Lycka till!!
Mmm är verkligen trött på all teori, allt runt kring körkortet överhuvudtaget.
Hoppas och håller tummarna för båda oss på måndag!! väntetid för nästa uppkörning är lååååååång
kör 7.25 i Södertälje...
Du klarar teorin denna gången! det kommer att gå bra! mycket värre om du inte skulle klara uppkörningen men du gjorde det!! bra jobbat! hur länge väntar man för teoriprov?
Du klarar teorin denna gången! det kommer att gå bra! mycket värre om du inte skulle klara uppkörningen men du gjorde det!! bra jobbat! hur länge väntar man för teoriprov?
Fick en teoritid direkt. Finns ju alltid tid för teoriprovet. Men uppkörningen däremot är ju svårare. Skönt att den är färdig. Du kommer klara uppkörningen. Ta det bara lungt och var extrem extrem noggrann och berätta vad du gör och så vidare.
Senaste foruminläggen
Rubrik