Start > Körkortsforum > Teo 2012

Teo 2012

Lisa 2017-12-11 17:09 ! Citera #
Hej, jag pluggar för teoriprovet med en CD som heter Teo från 2012. Tror ni den kan vara för gammal? Ska jag lägga ut mer pengar och köpa frågor på internet?
E. 2017-12-11 18:15 ! Citera #
Har ingen koll på Teo men själv använder jag teoriboken från 2014 som fungerar bra. Kollar dock upp lite saker på denna hemsidan och andra ställen. Har även elevcentralen till. Tycker om att kombinera källor för en bredare uppfattning. Går att låna körkortsboken på biblioteket!
Gäst 2017-12-11 23:56 ! Citera #
Lisa 2017-12-11
Hej, jag pluggar för teoriprovet med en CD som heter Teo från 2012. Tror ni den kan vara för gammal? Ska jag lägga ut mer pengar och köpa frågor på internet?
Jag hade nog skaffat den senaste utgåvan av teorimatrial, inte för att det har hänt så mycket mer i teorin, men det kan bli att man ändå missar något nytt att lära sig, tex hur man utför visa moment på ett korrekt sätt. Smådetaljer ändrars säkert hela tiden.
Gäst 2017-12-12 10:39 ! Citera #
Teo 2012 är bara rena skiten!!!
Skaffa dig en begagnad körkortsbok istället, behöver som sagt inte vara den allra nyaste upplagen, men den ska max vara 2-3 år gammal, men lägg Teo åt sidan...

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor