Start > Körkortsforum > Teori test

Teori test

Nilayy 2017-11-12 16:33 ! Citera #
Hej till alla,
Teori imorgon. Jag är 50&50 säkert på att jag kan klara av provet. Men man vet aldrig vad som händer om jag stressar då blir det katastrof. Jag har läste boken nog och köpte frågor och gjorde alla tester i bilskolan. Hoppas att jag klarar det för första försöket.
Gäst 2017-11-12 17:03 ! Citera #
Hej Nilay!

Ta det lugnt bara, en fråga i taget. Fastna inte på någon fråga du är osäker på, utan markera den och fortsätt med dem andra. När du tagit dig igenom alla 70 frågor kan du sedan gå tillbaka till de frågor du markerat.

Om du har klarat och förstått alla frågor på elevcentralen är dina förutsättningar för att klara provet mycket bra.

Lycka till!
Jimmy 2017-11-12 18:24 ! Citera #
Nilayy 2017-11-12
Hej till alla,
Teori imorgon. Jag är 50&50 säkert på att jag kan klara av provet. Men man vet aldrig vad som händer om jag stressar då blir det katastrof. Jag har läste boken nog och köpte frågor och gjorde alla tester i bilskolan. Hoppas att jag klarar det för första försöket.
Lycka till i morgon! Du fixar det!
Nilayy 2017-11-12 18:28 ! Citera #
Hej igen
Tack för eras fina kommentarer, jag ska absolut ta det lugnt. Jag brukar säga om alla klarar jag kan också. Jag kommer att skriva här. Ha det så bra! !!????
Kumud 2017-11-12 18:37 ! Citera #
Jag ska också göra provet imorgon . har inte läst mycket . Den här är andra gången för mig . Den första fickjag 56/65 men det har gått ut .
Nilayy 2017-11-12 20:26 ! Citera #
Vad synd
Lycka till hoppas att du klara den igen!!
Nilayy 2017-11-13 17:27 ! Citera #
Fick 41 . Ledsen men ska aldrig ge upp ????
Gäst 2017-11-13 17:58 ! Citera #
Man ska aldrig ge upp nä! Klarade du alla prov på elevcentralen?
Gäst 2017-11-13 19:15 ! Citera #
Nilayy 2017-11-13
Fick 41 . Ledsen men ska aldrig ge upp ????
Läs böckerna igen, och se till att du är godkänd på alla faser på elevcentralen, det ska sitta i ryggmärgen innan du gör kunskapsprovet/ Lycka till
Gäst 2017-11-14 12:16 ! Citera #
Nilaay det är lätt att det blir ytinlärning när man matar på frågor hos elevcentralen. Jag vet självklart inte hur du studerat, men gör klart ett test och gå alltid igenom frågorna lite mer utförligt i efterhand genom att använda dig av körkortsboken och eventuellt nätet. Så du verkligen förstått frågorna du svarat på. Gör alla faser flera gånger, speciellt repetitions-fasen. Efter det kan du exempelvis köpa testerna här på körkortonline som är väldigt bra.

Ge inte upp! Du fixar det.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest