Hej, jag fick godkänt på teoriprovet och tyckte att det var svårt och stressigt. Mestadels handlade frågorna om trafikregler och svarsalternativen var snarlika. Hade jag bara baserat min kunskap endast på boken och Elevcentralen då hade jag nog inte klarat provet.
Körkortonline.se är bäst med tester anser jag. Men å andra sidan måste man förstå vad trafikregler handlar om och kunna tillämpa reglerna i praktiken.
Dessvärre kuggades jag på uppkörningen. Skulle starta i en brant backe, kanske 45 graders lutning. Kom upp efter 3:e försöket.
Lycka till alla!
Hade jag bara baserat min kunskap endast på boken och Elevcentralen då hade jag nog inte klarat provet?
Va!! Så du menar att boken och elevcentralen inte hjälpte dig !?
Kunskapsprovet är ju baserat på boken och elevcentralen det är str som står för materialet.
STR bedriver ett långsiktigt arbete med en mängd frågor inom trafiksäkerhetsområdet. 80% av alla bilskolor i landet är medlem i str.
Jag tycker att ditt påstående är mycket märkligt, men ok körkortonline eller någon annan sida kan absolut fungera, det handlar ju i grunden om samma sak, men elevcentralen och boken är 100% baserade på det riktiga kunskapsprovet