Tjena! Vill bara få ut lite saker då jag klarat teoriprovet igår och var väldigt nervös inför provet. Jag förställde mig mycket mer omformulering som många andra säger. Visst är det omformulering men så pass mycket är det inte så man knappast inte förstår frågan.
Inför kunskapsprovet var väl förberedd innan provet då menar jag att vakna upp i tid ät en rejäl frukost (havregryn + ägg? ) behöver inte vara det jag skrev men nåt som får igång ditt system på morgon. Drick gärna en energi dryck som Nocco eller Kaffe cirkus 1 timme innan.
Det jag gjorde som funkade för mig var att börja lätt plugga inför vägmärket påbudsmärken etc och då använde jag Gratisteori.se ca 2 månader 1 timme om dagen. Veckan inför kunskapsprovet så köpte jag 1 veckas här på körkortonline.se och pluggade stenhårt pluggade även på Elevcentralen sista dagen för att testa ” omformuleringar ” kan inte mer än annat att rekommendera. Men såklart skils det från person till person. Nej det är inte ytinlärning för att jag bara ” pluggade ” sista veckan jag kommer ihåg alla kunskaper jag lärt mig. Tack o Hej, Lycka till med era kunskapsprov.