Fan också :(
Älskar att alla kompisar tar körkort och så torskar åsnan (jag) på uppkörningen ... Skitkul.
Fokusera inte så mycket på vad din kompisar gör och lyckas med, utan mer på vad du själv ska göra...
Jag vet precis hur du känner, jag brukar nästan aldrig gråta, men när gubben sidan om sa att tyvär så kan jag inte ge dig godkänt så rann tårarna längs kinden och allt kändes skit, men efteråt blev jag bara förbannad och tänkte, alldrig att jag accepterar ett underkännande igen, för det var ingen roligt, andra gången satt den med en portion stark vilja/ jag gav alldrig upp! Och det vet jag att du inte heller tänker göra. Nästa gång sitter den för dig med min vän/ lycka till
Aa fan, ska fan inte torska en gång till asså.. +1
Tro mig, alla som har tagit körkort eller håller på har oxå känt sig nere oh varit on the same road..bara att fokusera och tänka: förr eller senare har du det där körkortet, vissa har otur, vissa behöver mer träning osv..ge inte upp..och detta händer alla! du är inte ensam..jag har min andra nu i oktober och tänker: det är bara ett körkort, och det fixar jag förr eller senare! tänk positivt och tänk här och nu.
När man är ung jämför alla med andra hela tiden. TS kommer växa ur det.
Har adhd och inlärningsvårigheter, fattar fan inte hur jag ska få in teorin i huvet, körningen är helt okej och jag känner mig trygg med min körning, men teorin vill bara inte in, inte ens om jag lysnnar på uppläsningen elr läser själv :c
Har adhd och inlärningsvårigheter, fattar fan inte hur jag ska få in teorin i huvet, körningen är helt okej och jag känner mig trygg med min körning, men teorin vill bara inte in, inte ens om jag lysnnar på uppläsningen elr läser själv :c
Kolla med din trafikskola om dom inte har någon lättläst teori eller om det finns körkortsböcker som är mer lättlästa, där brukar det finns förklaringar på ett enklare sätt, nu har jag ingen erfarenhet av adhd, men vissa körskolor har specialutbildade lärare som kan hjälpa vid behov
Säger FAN hundra gånger om dag... Jag är inte svensk, bor här ungefär 3 år.. Bestämde mig att ta körkort här i Sverige, pga jag bor här och tänker inte flytta från Sverige. Men alltså fan vad svårt det är med teorin... Skrev redan 5 ggr och idag blev det 6:e.. Grejen är att jag kan reglerna och allt, men tyvärr så det är språket som krånglar.. får alltid mer än 48 men tyvärr mindre än 51... Så ja, jag förstår alla som inte lyckas med teorin... Det här är så jä**a jobbigt att jag pallar inte mer liksom. Men men, det är bara att öva öva öva och öva!
LYCKA TILL till er som pluggar teorin, vi klarar det tillslut!
Säger FAN hundra gånger om dag... Jag är inte svensk, bor här ungefär 3 år.. Bestämde mig att ta körkort här i Sverige, pga jag bor här och tänker inte flytta från Sverige. Men alltså fan vad svårt det är med teorin... Skrev redan 5 ggr och idag blev det 6:e.. Grejen är att jag kan reglerna och allt, men tyvärr så det är språket som krånglar.. får alltid mer än 48 men tyvärr mindre än 51... Så ja, jag förstår alla som inte lyckas med teorin... Det här är så jä**a jobbigt att jag pallar inte mer liksom. Men men, det är bara att öva öva öva och öva!
LYCKA TILL till er som pluggar teorin, vi klarar det tillslut!
Varför sträva efter att få 51 när 52 ger godkänt?
Bara öva på svenska språket så ska du se att du klara det tillslut..
Lycka till!
Senaste foruminläggen
Rubrik