Start > Körkortsforum > Jakobsberg

Jakobsberg

Gäst 2017-10-02 19:08 ! Citera #
Hej alla!

Vill veta ni som har kört upp vid jakan, vilka vägar har ni kört? hur länge? tacksam för tips!!
aila 2017-10-10 19:08 ! Citera #
Du kommer köra mot väddesta först sedan kommer upp nära till ikea och använda motorvägen sedan kommer tillbaka och köra där saknas trafikljuset de 4 vägar vem ska köra först där 30 gäller nära till centrumet eller där Ika ligger i Jakobsberg nära till sjukhuset träna mycket där.
aila 2017-10-10 19:10 ! Citera #
De är inte snälla kommer att kugga dig vad du gör det är ett domstol i Jakobsberg trafikverket inspektorer har så stränga och allvarliga medvetet tror jag många som kommer dit har kuggat för 8 de ggr, bättre att inte gå ditt.
Gäst 2017-10-11 10:13 ! Citera #
Aila, klarade du eller inte? jo jag vet, jag fick en sträng kvinna, sa knappt ett ord och gasade åt mig i situationer som inte ens krävde det! så jag blev kuggad..men får hålla tummarna att ja får en snäll :o
Smurf 2017-11-08 18:44 ! Citera #
Hej alla!
Ska ha uppkörningen inom en vecka i Jakan.Vilken väg har ni kört.Är det någon som kan beskriva och stämer det att de är stränga har i Jakobsber.?? :)
Gäst 2017-11-09 17:20 ! Citera #
Smurf 2017-11-08
Hej alla!
Ska ha uppkörningen inom en vecka i Jakan.Vilken väg har ni kört.Är det någon som kan beskriva och stämer det att de är stränga har i Jakobsber.?? :)
Jag hade trevligaste och skönaste inspektören. Klarade i Jakan för snart 2 veckor sedan. Det var en kvinna i kanske 35-års åldern. Gjorde en del misstag men blev godkänd ändå.

Så inspektören jag fick var inte sträng alls. Hon var inte en bitter person som hakar upp sig på små meningslösa detaljer utan kollade bara på helheten och att man kör trafiksäkert.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest