Start > Körkortsforum > Köra privat funkar perfekt, kö…

Köra privat funkar perfekt, köra med skola går skit

Abdi 2017-10-02 17:34 ! Citera #
Tjena

När jag kör privat kör jag helt perfekt. Kör som vem som helst som har körkort men så fort jag kör med skola går det bajs. Någon som känner igen sig eller är det bara jag?

Mvh
Linnea 2017-10-02 18:21 ! Citera #
Jag kände så säkert 10 lektioner med körskolan, jag var nervös hela tiden och gjorde fel som jag aldrig gjorde hemma. Det var först efter 10-12 lektioner som det började kännas bra och att jag kände att jag kunde utvecklas på riktigt med skolan. Synd bara att det tog så många lektioner innan jag kom till det stadiet, men det går över för dig också! :)
Nick 2017-10-03 12:04 ! Citera #
Abdi 2017-10-02
Tjena

När jag kör privat kör jag helt perfekt. Kör som vem som helst som har körkort men så fort jag kör med skola går det bajs. Någon som känner igen sig eller är det bara jag?

Mvh
Kan ha med nervositet - men varför blir du nervös? Du måste bli trygg i dig själv. På uppkörningen kan du förvänta dig liknande.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor