FARSTA

Gäst 2017-10-02 22:31 ! Citera #
Ad 2017-10-02
Fick rätta till mig ett par gånger i backningen, körde tydligen för nära ett fordon vid korsning (Inte enligt mig, men men..) samt så la den där jjävla råttan till inspektör till att jag gjorde något fel på motorvägen utan att säga vad jag gjorde fel varken i bilen eller på anteckningarna...
Vad du tycker hur din uppkörning spelar inte någon som helst roll..
Du ska kunna köra så pass bra att din inspektör känner sig trygg med sig som förare, vilket i detta fallet inte gick så bra :D :D
M 2017-10-09 20:22 ! Citera #
Klarade på andra försöket i Farsta. Första försöket förstår jag fullständigt varför jag inte blev godkänd, alldeles för nervös. Andra gången var lugna gatan, gjorde några småmissar, men klarade. Lycka till!
Gäst 2017-10-11 17:35 ! Citera #
M 2017-10-09
Klarade på andra försöket i Farsta. Första försöket förstår jag fullständigt varför jag inte blev godkänd, alldeles för nervös. Andra gången var lugna gatan, gjorde några småmissar, men klarade. Lycka till!
Kuggade i Farsta idag. Gick åt helvete, var också för nervös.
aLLL 2017-10-12 14:01 ! Citera #
Körde upp i Farsta, om de är en kvinlig inspektör då har ni kuggat! Hon var så jävla petig. Hon tog mig till Farsta området, jag skulle fickparkera på ett brant väg. De var hur svårt som helst, ingen skulle ha klarat det. Sen åkte vi till järnvägskorsning vilket jag fick motorstopp vid högersvängen och bilen framför stressade upp mig så mycket.
Ad 2017-10-12 17:11 ! Citera #
aLLL 2017-10-12
Körde upp i Farsta, om de är en kvinlig inspektör då har ni kuggat! Hon var så jävla petig. Hon tog mig till Farsta området, jag skulle fickparkera på ett brant väg. De var hur svårt som helst, ingen skulle ha klarat det. Sen åkte vi till järnvägskorsning vilket jag fick motorstopp vid högersvängen och bilen framför stressade upp mig så mycket.
Hette din inspektör Emma?? Isåfall hade jag också henne :/ petig
A 2017-10-12 21:21 ! Citera #
Nej, jag hade en kvinna som hette C...

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov