FARSTA
Tjena!
Ska köra upp i Farsta men har bara hört massa skit om det. Hade en uppkörning 1 november i Norrtälje men bokade om till Farsta när en närmare tid dök upp. Gjorde jag ett misstag? Känns som att Norrtälje borde vara lättare.
Tack på förhand.
Har uppkörning där idag, också bara hört skit. Men vi får väl la se.
Körde upp i Farsta i lördags, det gick asbra och dom var jätte trevliga och fick en att känna sig avslappnad!
Hur hittar man tider på helger? Alla tider som jag ser på Trafikverkets sida är vardagar, och ser att vissa uppkör på helger. Hur?
Körde upp i Farsta idag och klarade det trotts ett par motorstopp och en brutal felväxling
Körde upp idag. De är riktigt jävla petiga. Torskade tyvärr :
Körde upp idag. De är riktigt jävla petiga. Torskade tyvärr :
Vad var det som gick fel?
Mvh
Körde upp i Farsta för två veckor sedan. Min inspektör var hur härlig som helst! Blev ett par motorstopp men han hade överseende med dem eftersom jag klarade mig ur situationerna. Schyssta breda vägar, max 70 på motorvägen. Småpratade lite på vägen... Min erfarenhet av Farsta är i alla fall bra, men jag tror vi alla blir lite färgade i åsikterna beroende på om vi klarade uppkörningen eller inte.
Fick rätta till mig ett par gånger i backningen, körde tydligen för nära ett fordon vid korsning (Inte enligt mig, men men..) samt så la den där jjävla råttan till inspektör till att jag gjorde något fel på motorvägen utan att säga vad jag gjorde fel varken i bilen eller på anteckningarna...
Men men.. får väl köra upp igen då lol. Sånt är livet :/
Senaste foruminläggen
Rubrik