Hej!
Jag gjorde min tredje uppkörning och kuggade.. teorin klara jag första, vilket va nt konstigt då jag är bra på hela grejen med att studera. Några jag känner har kuggat mycket på teorin och lyckats på uppkörningen. Och jag ska vara ärlig jag jämförde mig själv väldigt mycket med alla andra särskilt i dessa trådar tills jag faktiskt insåg att vi alla är olika, vissa har lätt för teori andra för körning.
En vän kuggade 8 gånger på körningen. Jag skriver detta för mig själv och för alla andra som får tårar varje gång dem hör ”din körning är inte godkänd”. Kugga 17 gånger även 18 men ge aldrig upp. Vi har lagt ner tid pengar och tårar för detta körkortet, min syster fick båda första gången.. vi alla är olika, men vi alla kommer klara de i slutet av dagen. Nästa gång ni sitter bakom ratten, va lugna och gör de bästa ni kan, kuggar ni gör ni om de, klarar ni de , ta bilen och kör till era vänner, men tro mig de är inte bara du som har misslyckats de så många andra, känn dig inte dålig och lär dig från dina misstag. Jag hoppas att många andra här skriver pepp saker så vi kan lyfta upp varandra!