Teori

Christian 2017-08-14 18:46 ! Citera #
Tja nu håller jag också på med körkortet och har kuggat 3 gånger har gjort provet muntligt 2 gånger första gången fick jag 45 av 52 och andra 37 det jag åkte på vad mestadels Trafikregler och trafiksäkerhet så vad har ni för råd till mig på vad jag behöver plugga på har nästa prov i november.
Gäst 2017-08-14 21:31 ! Citera #
Plugga på trafikregler och trafiksäkerhet.
T 2017-08-14 21:49 ! Citera #
Hej Christian!

Om det är svårt för dig att plugga på egen hand kan det vara en idé att gå på teorilektionerna som flera trafikskolor håller i. Sen kan du repetera det ni har gått igenom hemma med hjälp av boken. Du skriver ju själv vad det är du behöver jobba med så träna mer på de delarna. :) Det är förvisso långt till november, men vänta inte in i det sista med att plugga. Försök ha som mål att läsa, säg, 30 sidor i veckan. Läs, begrunda, ingen stress. Anteckna det som är extra svårt för dig att komma ihåg och återvänd till de bitarna regelbundet. Till slut kommer det sitta. :)
Gäst 2017-08-14 22:47 ! Citera #
Ok tack så mycket det ska jag göra.
Tina 2017-08-20 12:14 ! Citera #
Läs mer det du har svårt med och kolla genom bilderna själv tyckte jag dem var suddiga. Och gå inte back och ändra

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor