Körkortonline > Körkortsforum > Hur många har klarat teoriprov…
Hur många har klarat teoriprovet endast med hjälp av denna sida?
Som rubriken lyder, vill veta hur mina odds ser ut då jag skriver provet imorgon
Kan ju bero på att denna sida ska man bara ha som ett extra tillbehör när man läser teorin, inte att ha för att klara teorin
Jag klarade mig med god marginal enbart med hjälp av denna sida, så det går
då studerade jag svaren på alla mina fel och de frågor jag var osäker på noga.
Boken!! The one and Only!! är allt man behöver, att svara på massa frågor är bara trams, man lär sig bara för stunden ,du får hela helhetspaketet i boken som du kommer att minnas långt tid framöver. trust me i know
Gäst 2017-10-21
Boken!! The one and Only!! är allt man behöver, att svara på massa frågor är bara trams, man lär sig bara för stunden ,du får hela helhetspaketet i boken som du kommer att minnas långt tid framöver. trust me i know
Q 2017-10-21
Köpte inte frågorna, men läste Teori och trafikregler avsnittet på denna sida och klarade provet. Bok i papper har jag inte, sparar träd
Denna sida, Elevcentralen tillsammans med boken är det som krävs enligt mig. Jag gjorde testet den 24/10 och klarade det med 60/65 rätt.
Provet är verkligen inte svårt om man förstår teorin och har pluggat på frågorna här och på elevcentralen.
Provet är verkligen inte svårt om man förstår teorin och har pluggat på frågorna här och på elevcentralen.