Jag har inte skrivit nått om att man ska ta en massa uppkörningar, utan att man ska plugga sin teoretiska sida.
Att ta uppkörningslektioner tycker även jag är lite väl extremt, det räcker att man läser teorin då och då för att hålla alla kunskaper färska..
Oj! jag har nog blandat i hop dig och en annan, ber om ursäkt för det, det blir så konstigt när alla skriver som gäster, men i alla fall, jag har haft körkort i lite mer än 2 år nu och jag kör alltså dagligen, både motorväg och lite landsväg. Att följa trafikregler är därför inga problem för mig ( vore kostigt annars tycker jag ) men det innebär inte att man är felfri, är det småfel man gör ibland, så är det förhoppningsvis inget farligt, men då hjälper det inte att plugga teori då och då, för småfel kommer man alltid att göra, du kanske hade några småfel på din uppkörning? men fick ändå godkänt. Som grädde på moset! Har man haft körkort i snart 2 år så ska man inte ha glömt det teoretiska för då har man antagligen bara pluggat ytligt. Jag gjorde ett gratis test här på körkortonline och jag fick 58 rätt! Och vad jag vill minnas så är väll kravgränsen 52 rätt på transportstyrelsen, så lite marginal har jag allt.