Hej!
Tack för ditt svar! Jadå man ska kämpa vidare men det är så jobbigt detta med körkort alltså, känns som man verkligen kört tillräckligt, har liksom gjort 21 lektioner på körskola samt kört hemma i över 1 år nu.. Är så rädd att ifall jag bokar nya prov så kommer jag kugga igen, men grejen är att nu vet man ju hur en uppkörning går till på ett ungefär osv så man kanske är
mindre nervös nästa gång. Jag hade flest fel på trafikregler, jag fick typ 25/32 sen på miljön/manövering & personliga förutsättningar hade jag
Bara 1-2 fel.
Så trafikregler och trafiksäkerhet, men det är bara att plugga vidare på det..
Ja precis, alltså min nervositet tog över mig helt, jag blev så osäker och visste knappt själv hur jag tänkte.. Jag tänkte mer på den banan ”jag ska göra så som dom vill ha det” och det gick rent åt skogen och jag tänkte säkert bara så för jag var skitnervös och ej visste vad jag gjorde liksom.. Jag fick underkänt pga cirkulationsplatser & att jag var så himla nervös och visade osäkerhet och blev då en trafikfara tydligen, ej så kul att höra, sänkte mitt självförtroende helt då jag inte alls kör så hemma eller på trafikskolan
En gång fick han bromsa in på mig eftersom jag kom för snabbt mot en & en bil bakom tutade! Men något positivt i det hela så fick jag godkänt på ecodriving & kolla speglar .. Men ja det är bara att kämpa vidare
Tack för dina tips!!