Men jag hade nog världens bästa uppkörningslärare....hur trevlig som helst, vi skrattade o skämtade hela tiden jag körde...kan de bli bättre....så nu har jag bara teorin kvar...men den fixar jag på fredag
Körkortonline > Körkortsforum > Tjohoo!
Tjohoo!
Jag e så glad....Jag hade min uppkörning igår...Gick hur bra som helst, klarade de
Hade bara tagit en körlektion
Men jag hade nog världens bästa uppkörningslärare....hur trevlig som helst, vi skrattade o skämtade hela tiden jag körde...kan de bli bättre....så nu har jag bara teorin kvar...men den fixar jag på fredag
Jag klarade också min uppkörning igår!! vilket sammanträffande
hur kul som helst att köra runt!
Grattis !!!Va duktig du är , vädret ä dåligt !!!
Var någon stans gjorde du din uppkörning ????
Var någon stans gjorde du din uppkörning ????
MeShe
jag klarade också min uppkörning igår!! vilket sammanträffande ja men visst e de
men jag va glad at jag hade en sån bra körlärare...helt underbar
lololala
Grattis !!!Va duktig du är , vädret ä dåligt !!!Var någon stans gjorde du din uppkörning ????
Tack tack :P jo de va lite halt...därför va han extra snäll sa han
Jag gjorde den i gislaved heter de.....
Kanske är det enklare i det här vädret - man får köra långsam och de kan inte säga nåt... så man har mer tid att titta och planera.
Men grattis.. jag ska köra den 13 januari
Corri
Men grattis.. jag ska köra den 13 januari
Corri
Tack tack, men det är så trisst med detta vädret, kan ju f*n inte köra runt som jag hade planerat
, men endå!!! Lycka till corri
Senaste foruminläggen
Rubrik
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera