Start > Körkortsforum > Övningköra

Övningköra

Kaddy 2017-04-04 15:40 ! Citera #
Hej allihopa
Jag behöver er hjälp och tips. Jag befinna i en situation. Jag kör bil med villkor t.ex knopp på ratten eftersom jag har en protest i min vänstra handen.De var bara två skolor i Stockholm som erbjuder sådan anpassningen,då vålde jag Gullmarsplan eftersom de har bättre pris.Jag har börjat köra i Gullmarsplan körskolan , jag var nybörjare, jag köpte först ett start parket med 12 lektioner och ett parket med 15st lektion, och en till 15st lektioner. Jag ligger på moment 10 och 9 med de 42 lektioner. Då frågade jag henne om hur många lektioner jag behöver till , hon ca 20st till. Då bli jag besviken, Jag är så begränsad, kunde inte välja någon lärare, de är bara hon som är utbildad som den typ . hon rekommendera en körskolan i Hedemora som har anpassa bilar, då åkte jag hit för att kunna göra en intensiv kurs men instället för att kunna gå vidare till nya mommenter, repetera vi de tidigare mommenter, jag har sagt de att jag har redan gjort de och jag vill visa min utbildning kort t.ex om de mommenter jag är godkänt för men de säger att de måste se, alla mina lektioner gå till reperationer. De så så ångestfylld att jag åker från Stockholm enda hit för reperation. Jag kan tyvärr inte välja vilken körskolan som helst. De bli 56st lektioner, jag ska ligga på momment 10. Jag är så ledsen. Jag kan inte göra inte heller köra på alla halkbana. Nu har jag 9 lektioner kvar, jag undrar om jag ska säga till henne att vi gör de viktiga mommenter och sedan anmäla jag private till uppkörning men jag sämtidt behöver låna deras bil till halkan. Har ni nångon råd ?

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest