Start > Körkortsforum > Någon som gjort teorin nyligen…

Någon som gjort teorin nyligen?

Shivad 2017-04-23 19:00 ! Citera #
nasim 2017-04-23
Va? är ni helt säkra att det räcker med elevcentralen bara? jag har gjort typ 10 gånger på varje och jag ligger typ på 69/70!
Läs boken mycket så att du verkligen FÖRSTÅR. Om du kan allt i boken och varför svaren ser ut som de gör på elevcentralen så kommer det att räcka. Fick 59/65 och jag kunde boken bra som jag kompletterade med elevcentralens tester.
Norris 2017-04-24 15:37 ! Citera #
Jag gjorde teoriprovet idag och kuggade, 50p så saknade 2p till godkänt.
Kolla så att miniräknaren funkar och säg till! Min funkade inte och jag sa inte till så chansade bara.
Frågorna i sig är rätt så lätta om man bara tänker efter. Läs frågan två gånger så du verkligen läst rätt och förstår. Sen om man inte kan frågan så markera den och kolla på den sen igen om du har tid över. Men svara alltid ifall att tiden tar slut.

Det är enklare än man tror men kom alltid förbered, fördjupa dig inte för mycket när du pluggar heller, det var ett tips jag fick av kontrollanten.

Imorgon väntar uppkörning så håller tummarna att jag bara behöver göra en ny skrivning!
Lycka till med körkortet!????????????
nasim 2017-04-24 21:04 ! Citera #
Yess, jag klarade provet idag och jag fick 54 av65 och jaf tränade bara på str frågor, det är skit bra och kan rekommendera för er! lycka till alla
Diala 2017-04-24 22:12 ! Citera #
Hej. Vilka frågor har du övat på
Diala 2017-04-24 22:13 ! Citera #
nasim 2017-04-24
Yess, jag klarade provet idag och jag fick 54 av65 och jaf tränade bara på str frågor, det är skit bra och kan rekommendera för er! lycka till alla
Vilka frågor har du övat på
Gäst 2017-04-24 23:06 ! Citera #
Diala 2017-04-24
Vilka frågor har du övat på
Varför frågar du honom efter hans frågor?
Du kommer med största sannolikhet inte ens få samma frågor, så plugga på allt!!
Ruqia 2017-04-26 20:09 ! Citera #
Diala 2017-04-24
Hej. Vilka frågor har du övat på
Vet att du frågade nån annan men svarar ifall det ändå kan vara till hjälp.

Gjorde mitt kunskapsprov idag och fick 59/65.

Jag övade det mesta på elevcentralen och dessutom läste jag ur körkortsboken. Jag gjorde alla tester för varje utbildningsmoment, spelade ofta körkortskampen samt gjorde ett antal sluttester. Frågorna där liknar de jag fick på provet. Vissa var t.o.m. identiska.

Om man har svårt att förstå innehållet i körkortsboken, rekommenderar jag starkt elevcentralen för att där kan man lära in de olika teoridelarna i olika format, d.v.s. i både text och video. Vilket också sedan underlättar för en att förstå boken.
Bobby 2017-04-28 16:26 ! Citera #
Ruqia 2017-04-26
Vet att du frågade nån annan men svarar ifall det ändå kan vara till hjälp.

Gjorde mitt kunskapsprov idag och fick 59/65.

Jag övade det mesta på elevcentralen och dessutom läste jag ur körkortsboken. Jag gjorde alla tester för varje utbildningsmoment, spelade ofta körkortskampen samt gjorde ett antal sluttester. Frågorna där liknar de jag fick på provet. Vissa var t.o.m. identiska.

Om man har svårt att förstå innehållet i körkortsboken, rekommenderar jag starkt elevcentralen för att där kan man lära in de olika teoridelarna i olika format, d.v.s. i både text och video. Vilket också sedan underlättar för en att förstå boken.
Hej vad menar ni med elevcentralen ?
Gäst 2017-04-28 17:12 ! Citera #
Bobby 2017-04-28
Gå till en körskola så har du svaret
Ruqia 2017-04-28 18:14 ! Citera #
Bobby 2017-04-28
Hej!

På elevcentralen kan du bland annat öva på körkortsfrågor samt boka in körlektioner. Om du är intresserad utav att få en inloggning på elevcentralen, kontakta en trafikskolan som erbjuder utbildningen så ska de kunna hjälpa dig! Klicka på länken för att kunna få ett mer utförligt svar på din fråga.

korkort.nu/sv/EC-Premium/Info/

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov