Start > Körkortsforum > Någon som gjort teorin nyligen…

Någon som gjort teorin nyligen?

Johan 2017-03-21 23:48 ! Citera #
Vad är det för typ av frågor? Kommer till att göra båda delmomenten i förarprovet snart och ville bara veta lite, så man inte skrämmer upp sig för mycket. :D
Geist 2017-03-22 06:08 ! Citera #
Gör testfrågorna på elevcentralen om du fått inloggning dit så kommer du god bit på vägen. Det går inte att säga vad man ska plugga på för det är olika frågor för alla, men alla får miniräknare så var beredd på en sån fråga. :)
Talmannen 2017-03-22 21:10 ! Citera #
I vilken stad var detta, där man behövde miniräknare? Det har jag inte hört förut att man har behövt ha det? Något nytt?
Jenny 2017-03-23 08:26 ! Citera #
Jag fick också använda miniräknaren när jag skrev provet för 2 veckor sedan. Men skräm inte upp dig på det! Om du klarar elevcentralens frågor utan att tjuvtitta i boken så klarar du teoriprovet lätt! :)
Äntligen 2017-03-27 13:02 ! Citera #
Fixade teorin idag!! 56 rätt.
Pluggade tre veckor i rad, varje dag på körkortonline, plus att jag gick på intensivkurs 5 dagar och gjorde prover i skolan. Får du godkänt på proverna i körkort online utan att fuska och tjuv titta, då fixar du teoriprovet utan problem.
Frågorna är mer eller minde likadana. Annan formulering, men samma betydelse. Plugga inte utantill, plugga med förståelse.
lycka till!!
M 2017-03-27 13:40 ! Citera #
Jag skrev teorin idag, klarade det utan problem. Det var inte alls svårt, klarar man elevcentralens frågor fixar man det. Det låg en miniräknare där men jag fick inte en enda fråga om vikt, last, bromssträcka osv så jag behövde inte använda den Såg däremot att killen bredvid använde sin så var beredd ändå. Lycka till!
wilms 2017-03-28 08:42 ! Citera #
Jag pluggade med hjälp av elevcentralens frågor, klarade alla tester alla rätt minst tre gånger men själva teoriprovet var svårt klarade det precise med 52 rätt. Om du pluggar med elevcentralens test se till att skaffa en teori bok, det underlättar. :lol:
Gäst 2017-03-28 12:43 ! Citera #
Talmannen 2017-03-22
I vilken stad var detta, där man behövde miniräknare? Det har jag inte hört förut att man har behövt ha det? Något nytt?
Det har absolut inget med viken stad man sitter i, utan det beror på vilka frågor man får.
Så oavsett om du sitter i Luleå eller nere i Malmö så kan du få frågor där miniräknare kan behövas, det är inget som man vet om i förväg. Och nej det är inte något nytt, det ingår i teorikunskapen att man ska kunna det, annars hade sådana frågor inte kunna kommit på provet :D
Carro 2017-04-23 15:58 ! Citera #
På teorin sa han att teoriprovet innehåller följande:

5 frågor på miljö
5 frågor på fordon
7 frågor på människan
17 frågor på säkerhet
32 frågor på regler

Lycka till :D
nasim 2017-04-23 16:37 ! Citera #
Va? är ni helt säkra att det räcker med elevcentralen bara? jag har gjort typ 10 gånger på varje och jag ligger typ på 69/70!

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest