Start > Körkortsforum > Behåll boken

Behåll boken

Gäst 2010-07-06 19:51 ! Citera #
Jag ska behålla den iaf
Oreo 2010-07-07 08:08 ! Citera #
Tycker också det borde finnas lite mer saker online, körkortsboken och andra saker. Att behöva skicka in en ansökan om körkortstillstånd per brev känns inte direkt 2000-tal...
Diskmedel 2010-08-16 03:05 ! Citera #
Samtidigt är det väl lätt att ignorera det i framtiden. Många (bland annat jag) är ofta väldigt lata av sig, och tänker att man kommer ihåg det mesta. Tyvärr är ju inte så fallet.
idinficka 2010-08-28 03:00 ! Citera #
blikzten
Jag tycker det är bra att behålla boken. Allt minns man ju inte och då kan man slå upp till exempel vägmärken. Jag tror i alla fall att jag inte kommer komma ihåg precis allt...


Hej.
Väldigt klokt, fick själv ärva min ”du och jag i trafiken” bok av syrran så den kommer till andvändning för mig.

Själv undrar jag ifall alla som tagit körkort och har haft det i exempelvis 20 år, undrar om du klarar provet och uppkörningen, vad tror ni ?
Mvh Jesper
boboo 2010-09-05 19:41 ! Citera #
divmediat
Jag tycker trafikverket & transportstyrelsen ska hålla en uppdaterad regelbok på nätet för gratis nerladdning. Det gynnar hela samhället om alla kan läsa sig till vad som händer, hur ofta vill man betala för att lära sig nya regler om man inte måste?

det där tyckte jag var en bra ide! för det är svårt om man har ett bok nu som man sparar men om tio år är den ju förmodligen liiite oupdaterad ;)
Gäst 2010-11-15 19:46 ! Citera #
Fast du får också tänka på att trafikregler ändras konstant. Det som gällde för min pappa gäller verkligen inte idag. Håller dock med att det borde finnas fler sidor liknande denna som är uppdaterad konstant

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
2024-09-06 22:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo