Start > Körkortsforum > Behåll boken

Behåll boken

Gäst 2009-12-05 18:39 ! Citera #
Jag tycker det är bra att behålla boken. Allt minns man ju inte och då kan man slå upp till exempel vägmärken. Jag tror i alla fall att jag inte kommer komma ihåg precis allt...
Gäst 2010-01-20 15:14 ! Citera #
Klokt sagt! Precis som att man gör rött i att behålla böcker från högskolan, de har man säkert nytta av senare.
CanonSWE 2010-04-11 13:34 ! Citera #
Jag lånar just nu ut min bok till min mormor, hon kan behöva läsa lite tyckte jag. Men givetvis skall man väl ta en titt i den om några månader...
Gäst 2010-04-12 17:43 ! Citera #
Man kan nästan se körkortsboken som en uppslagsbok, att spara och titta i då man glömt bort något, eller när det är något man undrar över. Eller om man har kompisar som vill ta körkort senare kanske man kan hyra ut böckerna och tjäna sig en liten slant :lol:
Ssarisen 2010-04-24 23:01 ! Citera #
Min bok är syrrans gamla, 2 år gammal, och det är redan mycket som ändrats. Så att hyra ut den till kompisar är nog ingen bra idé ur deras synvinkel. Och du vill väl hjälpa dem att lyckas?
Gäst 2010-05-11 22:35 ! Citera #
Jag håller med dig. det är väldigt viktigt att kolla i boken då någon gång ibland så man inte glömmer regler osv.. :)

// caroline
Gäst 2010-05-21 21:45 ! Citera #
Som Ssarisen så klokt påpekade så ändras ju regler och rekommendationer så man kanske inte ska lita blint på sin gamla teoribok. Men så länge man använder sunt förnuft och är medveten om att allt i den kanske inte stämmer efter ett par år så kan den säkert vara bra att ha. Jag ska spara min det första året iallafall. :)
Gäst 2010-06-02 02:11 ! Citera #
Jag tycker trafikverket & transportstyrelsen ska hålla en uppdaterad regelbok på nätet för gratis nerladdning. Det gynnar hela samhället om alla kan läsa sig till vad som händer, hur ofta vill man betala för att lära sig nya regler om man inte måste?
Gäst 2010-06-10 16:38 ! Citera #
Finns mycket att hitta på nätet om man vill hålla sig uppdaterad. Boken kan vara bra att behålla till viss del men som skrivet, Mycket ändras och förnyas hela tiden. Men söker man på till exempel trafikverket borde man väl få tag i en del ändringar osv...
Gäst 2010-06-23 13:29 ! Citera #
Man tycker ju att det idag, 2010, ska finnas uppdaterade regler på nätet som är gratis för alla, med en databas över alla vägmärken osv. Jag menar, vad tjänar de på att inte ha det? xD

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
2024-09-06 22:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor