Start > Körkortsforum > Icke godkänd?

Icke godkänd?

Molly 2017-03-06 19:01 ! Citera #
Gjorde mitt prov nyss, blev inte godkänd, fick 48 rätt. Rätt besviken eftersom jag var 99% säker på att jag skulle klara det men tydligen inte. Men det är bara göra om, gör rätt.
Om nån av er kuggat, hur länge fick ni vänta tills ni gjorde om det? Det jag är sur över är om jag kommer behöva vänta länge..
Lea 2017-03-16 17:39 ! Citera #
Jag kuggade på 50 poäng för 20 dagar sen och har gett upp helt vet inte när jag vill boka nästa. Men ge inte upp utan boka direkt där det finns ledig tid
gäst 2017-03-16 20:10 ! Citera #
Ge aldrig up ! boka igen så fort som möjligt då du har kunskapen kvar. jag vet hur besviken man blir. jag var 99% säker att jag skulle klara första ggen men jag fick 50 det var en torsdag. jag bokade igen måndagen efter jag kuggade igen den här ggen fick jag 51 . Jag ska göra om det imorgon fredag. Pray for me :x
Cristina 2017-03-16 20:34 ! Citera #
Molly 2017-03-06
Gjorde mitt prov nyss, blev inte godkänd, fick 48 rätt. Rätt besviken eftersom jag var 99% säker på att jag skulle klara det men tydligen inte. Men det är bara göra om, gör rätt.
Om nån av er kuggat, hur länge fick ni vänta tills ni gjorde om det? Det jag är sur över är om jag kommer behöva vänta länge..
Hej ! jag också inte blev godkänd. Och är min andra gånger. jag gjord 24 februari , Och om två dag ska jag göra trejde gånger. Sist fick jag bara 38 :(
Cristina 2017-03-16 20:37 ! Citera #
gäst 2017-03-16
Ge aldrig up ! boka igen så fort som möjligt då du har kunskapen kvar. jag vet hur besviken man blir. jag var 99% säker att jag skulle klara första ggen men jag fick 50 det var en torsdag. jag bokade igen måndagen efter jag kuggade igen den här ggen fick jag 51 . Jag ska göra om det imorgon fredag. Pray for me :x
Lycka till Hoppas att du klara :)
Gäst 2017-03-16 20:40 ! Citera #
Molly 2017-03-06
Hej Molly du kanske behöver inte vänta länger ring till trafikverket , och fråga om du kan göra i andra ort , dem har ofta till ;)

Senaste foruminläggen

Rubrik
6
I dag 08:03
5
I går 10:52

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Testa ett teoriprov