Start > Körkortsforum > Kuggat 5 ggr!

Kuggat 5 ggr!

dabi 2017-02-13 18:00 ! Citera #
Hej!

Skrev precis mitt teoriprov för femte gången... Fått 48/49/46/51/48! Jag har läst boken, gjort alla prov här på sidan och får i snitt minst 80% rätt på alla prov. Vad gör jag för fel?

Har klarat gymnasiet med höga betyg, läser juridik och har verkligen alltid presterat på topp speciellt inom teori. Vad gör jag för fel nu då?

Tycker inte alls frågorna här stämmer överens med provens frågor från Trafikverket.

Några tips? Är inte bitter (haha) utan kommer göra det 10 ggr till om så krävs. Men något studie fel måste jag ju göra?
gäst 2017-02-13 18:08 ! Citera #
Du måste förstå det som en helhet
Gäst 2017-02-13 19:02 ! Citera #
Du borde ju veta hur du ska plugga till ett prov eftersom du har så bra betyg från skolan.
Men om du inte fattar vad trafikens teori går ut på, så kanske du ska köpa dig ett busskort
Gäst 2017-02-13 19:07 ! Citera #
Har du inget vettigt att tillföra behöver du inte kommentera :)
Gäst 2017-02-13 19:14 ! Citera #
Lät drygt, men det är ju så det beror ju helt på vad man får för frågor också vissa frågor är ju i stort sett till för att man ska bli lurad och ta fel svar känns det som :D
Gäst 2017-02-13 23:59 ! Citera #
Gäst 2017-02-13
Lät drygt, men det är ju så det beror ju helt på vad man får för frågor också vissa frågor är ju i stort sett till för att man ska bli lurad och ta fel svar känns det som :D
Nej det har inte ett dugg med saken att göra vilka frågor man får, har man pluggat ordentligt och läser frågorna noga när man gör sitt prov, så kan det inte bli fel.. Känner man sig lurad på en fråga så har man själv klantat till det :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor