Start > Körkortsforum > Dags att uppgradera körkort!

Dags att uppgradera körkort!

Gäst 2017-02-08 12:12 ! Citera #
Hej alla ihop! Jag tänkte att uppgradera mitt automat körkort til manuell! Är det andre här som har gjord det samma?

Isåfall: Är det presis samma uppkörning som för med säkerhetskontroll osv? Eller är det helt enkelt bara en förkortad uppkörning för att visa att ni kan växla?
Gäst 2017-02-08 14:39 ! Citera #
Jag ”låste upp” mitt körkort förra sommaren, och det var som en helt vanlig uppkörning.
Så det är absolut inga konstigheter, dock slapp jag säkerhetskontrollen, det var bara att hoppa direkt in i bilen och börja köra :D

Nu idag tycker jag att det är så mycket roligare att köra bil när man kan köra manuell, fattar inte varför jag inte tog det från början :D :D :D
Gäst 2017-02-08 17:14 ! Citera #
Jag gjorde det. Det är en vanlig uppkörning.

Den är bara speciell för att du inte behöver giltig risk 1, 2 eller teori. Du kan bara boka och köra. Om du misslyckas tappar du såklart inte körkortet heller
Gäst 2017-02-08 17:16 ! Citera #
Gäst 2017-02-08
Jag gjorde det. Det är en vanlig uppkörning.

Den är bara speciell för att du inte behöver giltig risk 1, 2 eller teori. Du kan bara boka och köra. Om du misslyckas tappar du såklart inte körkortet heller
Så bra! Trodde kanskje man tappat automaten då :O Men daaaasååååå :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov