Start > Körkortsforum > Kör runt uppkörningsområde inn…

Kör runt uppkörningsområde innan

sofia 2017-01-31 08:48 ! Citera #
Hej!!
Klarade nyss min uppkörning på....femte försöket. Har kämpat så jävla hårt för det här körkortet så det känns superbra. I princip alla gånger har jag kuggat på grund av nervositet vilket såklart är supersegt. Därför skulle jag vilja tipsa om att köra MYCKET i det område du ska köra upp i. (och helst med körskola som vet vad som kommer på uppkörningen) Jag gjorde det och sen när jag väl körde upp kunde jag området i huvudet - jag kunde koncentrera mig på körningen och sluta vara nervös = klarade det superlätt.

Lycka tillll allihopa och om det känns jobbigt för att du kuggar (trust me i know the feeling) är det bara att ta nya tag, snart har du det
sofia 2017-01-31 09:21 ! Citera #
Och juste! Kör upp med körskolans bil om möjligt, sååå mycket enklare och lättare att slappna av när det är i en bil man känner till och har kört i förut

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo