Start > Körkortsforum > Tar söndar förhållandet

Tar söndar förhållandet

Gäst 2017-01-26 15:52 ! Citera #
Sluta kör med han och gå till körskola istället. Då får du ett professionellt bemötande och de har även dubbelkommando på bilen så de kan bromsa.

Eller så flyttar du in med mig istället. :) Jag är snäll.
Gäst 2017-08-26 17:58 ! Citera #
Haha, låter som min situation :)
Jag har sagt till honom att det är stressande och blir bara värre med hand beteende men det har inte hjälpt i längden. Han kräver så mycket perfektion som jag inte kan leverera. Till slut började jag filma oss i bilen för att i efterhand visa honom hur han beter sig, vilket har fått honom att skämmas. Och filmerna har varit användbara i andra situationer, skulle han anklaga mig för att vara taskig någon gång så åker filmerna fram så han får höra vem som är taskig egentligen :lol:

Iaf, jag har sparkat honom som min handledare med kommentarerna att han är den sämsta pedagogen som någonsin existerat. All fokus på körskola och det går utmärkt, uppkörning snart.
Gäst 2017-08-29 21:05 ! Citera #
Gäst 2017-08-26
Haha, låter som min situation :)
Jag har sagt till honom att det är stressande och blir bara värre med hand beteende men det har inte hjälpt i längden. Han kräver så mycket perfektion som jag inte kan leverera. Till slut började jag filma oss i bilen för att i efterhand visa honom hur han beter sig, vilket har fått honom att skämmas. Och filmerna har varit användbara i andra situationer, skulle han anklaga mig för att vara taskig någon gång så åker filmerna fram så han får höra vem som är taskig egentligen :lol:

Iaf, jag har sparkat honom som min handledare med kommentarerna att han är den sämsta pedagogen som någonsin existerat. All fokus på körskola och det går utmärkt, uppkörning snart.
Lägg upp filmen på Youtube så blir ni kända och kan få in massa youtubestålar.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov