Hur många gånger har ni kuggat och vf?
Själv har jag kuggat 5 gånger och vf? Jag är inte redo helt enkelt.
Klarade allt på första försöket.. Bokade inget fören jag mig säker på att jag skulle klara det..
Klarade på 4:e försöket. Var inte helt redo 1:a gången, klantade till det själv 2:a gången, hade en tjurig instruktör 3:e gången som gav mig dåliga vibbar redan innan vi börja köra och gnällde från första början och kändes som att hon ville kugga mig vilket gjorde att jag körde uruselt. 4:e gången klarade jag det i okänd stad, samma dag som jag kugga 3:e och nu har jag haft kortet i ca 3 månader, har egen bil och lärt mig mer själv än vad jag gjorde när jag övningskörde. Anser att uppkörningen är ett extremt onödigt och jobbigt prov man måste klara för att sedan ändå köra på sitt eget sätt och hitta sin egna körstil, lite som i skolan.
Hoppas du klarar uppkörningen nästa gång!
Kuggat teori och uppkörningen 2 gånger men klarade teorin imorse 55 rätt!!!
Kuggade teorin för hade inte pluggat tillräckligt de två första gånger, har lagt ner Max 5-6h totalt på teori, men GÖR INTE SOM JAG PLUGGA PLUGGA PLUGGA var förberedd till teorin!!! Du slösar annars ba tid trust me I know
Uppkörningen kuggade jag första gången för slarv fel, min koncentrationsförmåga låg på -183827 pågrund av brist på sömn natten innan men de var pågrund av att ja började råplugga för teorin 12h innan själva provet... fick 51 också as sur men men
Andra gången fick ja otur, trafikljusen vid en korsning var sönder och jag har inte pluggat så mkt på hur man kör då förutom vad som gäller först, och sen blev vi bländad av solen som fan o han sa att han tyckte att jag inte var tillräckligt uppmärksam...
Har uppkörning sen igen vid 15:15
Senaste foruminläggen
Rubrik
Teoribok 2025
Finns som gratis PDF (367 sidor) och tryckt version (569 sidor)
Körkortsboken 2025