Start > Körkortsforum > Inskriven på flera körskolor

Inskriven på flera körskolor

Gäst 2017-01-13 20:42 ! Citera #
Kan man vara inskriven på två körskolor?
Jag har tagit många lektioner på min nuvarande körskola, kört med den körskoleläraren sen April 2016. Hade negativ inställning från början och den håller i sig gentemot körning o själva läraren. Gjorde halkan nyss men undrar om man kan byta/skriva ur sig ur min nuvarande körskola o byta till någon annan? För jag känner att jag inte kan lära mig något mer från min nuvarande körskola (för jag är så trött på alla saker jag hört körskoleläraren säga för jag har ju hört de väldigt många gånger)men känner mig inte redo för uppkörning heller. Känner att jag behöver en ny ”fräsch fläkt” om ni förstår vad jag menar.
A 2017-01-14 16:10 ! Citera #
Du kan vara inskriven på hur många körskolor du vill samtidigt , du behöver inte skriva ut dig från skolan, allt som händer är att du får ett annat lösenord så att du kan boka dina lektioner .

Jag har själv känt precis som du , och jag skrev in mig hos en skola till bara för någon vecka sedan.

Senaste foruminläggen

Rubrik
6
I dag 08:03
5
I går 10:52

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Gratis körkortsfrågor