Start > Körkortsforum > Teoriboken

Teoriboken

MsEngel 2010-07-20 14:36 ! Citera #
Jxeey
Jag läste Du och jag i trafiken tillverkades 2007. Den är bra finns massor med bilder och det e väldigt bra bok.

Jag använder också den. Fick låna den av en kompis. Vissa säger att man borde ha den allra nyaste versionen - men är det verkligen nödvändigt?
NymN 2010-08-07 00:24 ! Citera #
thelion
Ett tips är att låna teoriböcker på biblioteket, då slipper man slänga ut massa pengar ;)

Är inte de oftast ganska utdaterade då? :D
Gäst 2010-09-05 18:17 ! Citera #
Jag tror inte på att bara läsa boken! Man måste nog ha någon form av datorprogram eller något liknande också! Men visst, det är ett väldigt bra komplement!
Gäst 2011-01-12 01:41 ! Citera #
Läste igenom boken ett par gånger, samt repetera det som kändes lite svårare :)
Crackaliciious 2011-04-03 00:44 ! Citera #
Jag tycker att Körkortsboken ger dig en väldigt bra grund att stå på, är du senare ska ut i trafiken och jag skulle garanterat råda alla att läsa den före ni börjar köra. Om ni pluggar in så mycket ni bara kan av informationen, kommer ni garanterat få ett stort försprång jämfört med de som bara startar från ”scratch” och börjar göra allt praktiskt, utan kunskapen om hur det egentligen går till.

Om ni sedan lyckats få med Vägmärkesboken etc. så är det otroligt bra eftersom ni då slipper undra vad alla skyltarna på vägarna betyder. Det leder till att ni kan fatta snabbare och bättre beslut ute i trafiken, vilket bara gagnar er.

Så jag tycker att Körkortsboken är det första man ska plocka upp, när man vill ta sitt körkort. Den är minst sagt, intressant.

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest