Start > Körkortsforum > Lika för alla

Lika för alla

Gäst 2009-11-19 23:08 ! Citera #
är teoriproven lika för alla?
teoriprov offer 2010-01-28 19:11 ! Citera #
Nopppp .det finns 7 eller 8 versioner .dvs att alla som gör provet har inte likadanna frågor som du......

kuggade idag .jävla otur, fick tydligen kneppigast version av allt....fick 45,för en månad sedan hade jag 51 rätt...och har pluggar dubbelt mycket+ kört flera testprov som jag köpt.

vad fan,trött på allt med körkort att göra

MÅste det vara så här jävla svårt och dyrt att greja körkort?
erika 2010-02-16 18:33 ! Citera #
Jag förstår frustrationen!

Instämmer med att det är dyrt.Tycker dock att det är bra att det är svårt, så vi lär oss från början och är någorlunda lärda när vi ska ut själva i trafiken.

Ge inte upp!

/ Erika
teori offer 2010-03-01 23:55 ! Citera #
Hej !
jag klarade teori !!!!underbart ,fick 60 rätt av 65.

underbart. nu är jag mr cardriver=) :lol:
Gäst 2010-03-17 19:33 ! Citera #
Hej hopp

Gjorde provet idag och fick 60 av 65. Det kändes inte så svårt alls, och inga typiska kuggfrågor. Mest grundläggande regler. Jag tror nog att jag hade lite tur och fick ett av de lättare proven. Hade frågor om hur man kör bilen i olika situationer, två parkeringsfrågor, frågor om högerregel, vilka märken som kan finnas på motorväg, två frågor om last och släp, lämna företräde vid övergångsställe, om defensiv körning, grupptryck och några miljöfrågor. Hoppas nu på en snäll vägverkskontrollant på uppkörningen!

MVH R-M
Gäst 2010-03-25 14:59 ! Citera #
Jag hoppas att proven generellt sett är lika ”svåra”. Mycket handlar säkert om vad man har läst mest om.
Gäst 2010-03-25 15:00 ! Citera #
teoriprov offer
Nopppp .det finns 7 eller 8 versioner .dvs att alla som gör provet har inte likadanna frågor som du......

kuggade idag .jävla otur, fick tydligen kneppigast version av allt....fick 45,för en månad sedan hade jag 51 rätt...och har pluggar dubbelt mycket+ kört flera testprov som jag köpt.

vad fan,trött på allt med körkort att göra

MÅste det vara så här jävla svårt och dyrt att greja körkort?



Hoppas att du har satt det nu!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
2024-09-06 22:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor