är teoriproven lika för alla?
Nopppp .det finns 7 eller 8 versioner .dvs att alla som gör provet har inte likadanna frågor som du......
kuggade idag .jävla otur, fick tydligen kneppigast version av allt....fick 45,för en månad sedan hade jag 51 rätt...och har pluggar dubbelt mycket+ kört flera testprov som jag köpt.
vad fan,trött på allt med körkort att göra
MÅste det vara så här jävla svårt och dyrt att greja körkort?
Jag förstår frustrationen!
Instämmer med att det är dyrt.Tycker dock att det är bra att det är svårt, så vi lär oss från början och är någorlunda lärda när vi ska ut själva i trafiken.
Ge inte upp!
/ Erika
Hej !
jag klarade teori !!!!underbart ,fick 60 rätt av 65.
underbart. nu är jag mr cardriver=)
Hej hopp
Gjorde provet idag och fick 60 av 65. Det kändes inte så svårt alls, och inga typiska kuggfrågor. Mest grundläggande regler. Jag tror nog att jag hade lite tur och fick ett av de lättare proven. Hade frågor om hur man kör bilen i olika situationer, två parkeringsfrågor, frågor om högerregel, vilka märken som kan finnas på motorväg, två frågor om last och släp, lämna företräde vid övergångsställe, om defensiv körning, grupptryck och några miljöfrågor. Hoppas nu på en snäll vägverkskontrollant på uppkörningen!
MVH R-M
Jag hoppas att proven generellt sett är lika ”svåra”. Mycket handlar säkert om vad man har läst mest om.
Nopppp .det finns 7 eller 8 versioner .dvs att alla som gör provet har inte likadanna frågor som du......
kuggade idag .jävla otur, fick tydligen kneppigast version av allt....fick 45,för en månad sedan hade jag 51 rätt...och har pluggar dubbelt mycket+ kört flera testprov som jag köpt.
vad fan,trött på allt med körkort att göra
MÅste det vara så här jävla svårt och dyrt att greja körkort?
Hoppas att du har satt det nu!